arch

Бібліовісті

Ігровий тренінг «Абетка грошей»

monetkiЩо таке банкнота і монета? Які вони? Що схоже та спільне? Саме такими питаннями представники Школи фінансової грамотності «Азбука денег» Скляр Тетяна Юріївна та Нєсєлєвіч Тетяна Вадимівна, з якими співпрацює Харківська обласна бібліотека для дітей спантеличили наших читачів, учнів 2-А класу ЗОШ №36, на інтерактивному занятті 23 березня 2017 року.

 

 

___________________________________________


Тренінг розпочався з гри «Питання-відповідь», в якій взяли участь усі присутні. Відповідаючи хором на запитання, діти швидко з’ясували, які сторони є в монети, а керівники пояснили їх наукове значення та назви. Потім, швидко розподілившись на дві команди «Гурт» та «Аверс», малеча активно розглядала українські монети та шукала відмінності й схожість між ними. Галасливо випереджаючи один одного, тягнули руки, бажаючи відповісти першим, штовхалися та посміхалися. Потім був майстер-клас з орігамі, під час якого усі навчилися робити з яскравого кольорового паперу гаманці. Задоволені та усміхнені від успіхів у роботі, ледве сіли на стільці, аби послухати про банкноти. З подивом відкрили для себе, що не лише форма, розмір, номінал та малюнок відрізняють банкноти, а й геометричними фігурами. Так, на купюрі у 20 гривень є трикутник, на сотні зображено прямокутник, а банкнота у п’ятсот гривень має три крапки. «Це не просто фігури, – пояснила Тетяна Скляр, – ці знаки зроблені для людей з обмеженими можливостями зору. Саме за ними вони визначають номінал грошей». Знову розділившись на дві команди, читачі помацали тиснення, на світло подивилися водяні знаки та суміщені елементи, а за допомогою чарівного збільшувального скла та ультрафіолетового проміння побачили райдужний колір, латентне зображення на банкнотах. Після чого обрали чотирьох продавців, які в імпровізованому магазині продавали найрізноманітніші овочі, фрукти та ягоди. А решта учнів могли купувати. Така гра у «Магазин» спрямована на те, щоб навчити дітей рахувати і правильно давати решту грошей від покупки. Насамкінець усі отримали шоколадні гривні та сфотографувалися з ними. Діти настільки зарядилися позитивними емоціями, що надовго запам’ятають цей день, і можливо, у майбутньому стануть великими фінансистами.

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить

Вверх