-
реєстрація актів громадянського стану (народження, шлюб, смерть);
-
оформлення документів (паспортів, посвідчень особи, водійських посвідчень, прав на носіння та зберігання зброї);
-
реєстрація фізичних осіб за місцем проживання або тимчасового проживання, повідомлення про зміну адреси;
-
реєстрація прав власності (земельних ділянок, нерухомого майна, спадщини) та операції з нею;
-
пошук роботи службою зайнятості;
-
отримання соціальної допомоги;
-
здійснення обов'язкових платежів до бюджету;
-
приймання і контроль документів і відомостей при здійсненні митних операцій фізичними особами;
-
надання податкової звітності;
-
забезпечення соціальної безпеки (соціального страхування та соціального забезпечення);
-
організація загальнодоступних електронних бібліотек та інформаційних сховищ;
-
звернення до органів правопорядку та правосуддя;
-
одержання дозволів на будівництво;
-
медичні послуги (надання необхідної медичної інформації громадянам, консультації з лікарями-фахівцями, база даних лікарських препаратів, запис на приймання до лікаря в поліклініку або лікарню, медичне страхування);
-
освітні послуги (вступ до навчального закладу, одержання стипендії, організація дистанційного навчання, електронне тестування).
Послуги для бізнесу:
-
реєстрація нових підприємств;
-
одержання дозволів і погоджень проєктної документації від уповноважених організацій (екологія, будівництво, використання природних ресурсів);
-
одержання та продовження ліцензій, дозволів, довідок, що видаються державними органами;
-
організація електронних державних закупівель на конкурсній основі;
-
здійснення обов'язкових платежів до бюджету;
-
прийняття і контроль документів і відомостей при здійсненні митних операцій юридичними особами;
-
підготовка та подача звітів для органів статистики;
-
соціальні відрахування роботодавців;
-
інформаційна підтримка малого та середнього бізнесу.